Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

duminică, 25 martie 2012

Putin repaus

Astazi, vreau sa postez cate ceva despre mine. Copilasul doarme iar eu in sfarsit mi-am gasit ragazul de a sta la calculator si a rasfoi blogurile mele preferate. Sunt insa suparata ca nu imi pot verifica mail-ul,imi da o eroare 999 :).
Nu am sa va arat nimic nou, pentru ca nu am mai reusit in ultimul timp sa lucrez nimic. Alerg intre servici,chestii administrative si casa, dar nu mi-am uitat pasiunea si sper ca in curand sa ma obisnuiesc cu noua mea viata si sa fac iarasi loc in viata mea margelutelor. Am redescoperit insa crosetatul. Cand stau cu baietelul meu, nu pot insira margelute pentru ca mi le imprastie si stiti si voi cat de greu e sa stai sa aduni margele de nisip :D. In schimb ma lasa sa crosetez, putem canta, ne jucam iar eu mai trag un fir pe croseta ;). Asa ca, am invatat sa fac oua si am exersat diferite scheme. Mai am mult pana voi face ceva cu adevarat frumos dar pana atunci nu imi las mainile sa se plictiseasca.
Mai vreau sa va povestescdespre ceva ce imi place in ultima vreme. Am redescoperit Vank sau Vunk parca se numesc acum. In timpul facultatii ii ascultam mult. Ma bucur ca au revenit cu ceva nou. Eu va recomand "Balada pentru o minune", o ascult cu gandul la sotul meu si ma simt mult mai bine.
Va pup si va doresc o duminica frumoasa.


4 comentarii:

  1. Multumesc pentru balada. E foarte frumoasa. O duminica placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte, foarte frumoasa melodia.
    O saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar, melodia e superba...sa inteleg ca sotul tau e plecat undeva, de spui ca te gandesti la el si te simti mai bine? scuze daca sunt indiscreta! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, e plecat. Putin pentru moment, dar urmeaza sa plece o perioada mult mai lunga. :D

    RăspundețiȘtergere