Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

luni, 19 martie 2012

Premiu : The Lobster Award

Astazi am primit un premiu nou de la Made by Adnia si anume: " The Lobster Award". Ii multumesc frumos ca s-a gandit la mine si ii doresc sa aiba in continuare inspiratie sa creeze bijuterii minunate.





Acum trebuie ca si eu sa dau mai departe acest premiu la 5 persoane.

Il dau mai departe astfel:

1. Ella's place - pentru ca imi place tot ceea ce croseteaza ea si ma face sa imi doresc sa fac si eu asemenea minunatii :)

2. Ema Blog - pentru ca de cand am cunoscut-o, am invatat o multime de chestii si ii multumesc tare mult pentru asta

3. Mihaela de la Mikiland care face din margele niste bijuterii foarte elegnate si frumoase

4. Magic Beads - pentru ca are atat de multa rabdare cu margelutele de nisip

5. Cristinei - pentru perseverenta si indemanare. O urmaresc cu drag si pe ea.

Toate fetele pe care le urmaresc eu merita acest premiu, dar din pacate limita este de 5 bloguri.

Va doresc o seara frumoasa.

3 comentarii: