Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

marți, 7 februarie 2012

Patchwork - Fata de perna

In ultimul timp am incercat sa fac de toate, am crosetat, am tricotat si bineinteles am margelit. Acum a venit timpul croitoriei. Asa ca am "sters praful" de pe masina de cusut, mi-am luat foarfeca si m-am pus pe treaba. Am taiat bucati de material, le-am calcat, le-am cusut si i-am facut baietelului meu o fata de perna. Cele pricepute in ale croitoriei si-au dat seama ca am lucrat dupa tehnica patchwork. Pentru cele ce nu au auzit despre aceasta tehnica, va voi explica in cateva randuri.
Denumirea de patchwork vine de la "pieced work", adica imbinarea bucatilor de material dupa un anumit model. Modelele mai mari se bazeaza pe imbinarea unor decupaje mici, unite in forme si dimensiuni diferite. Bucatile de material sunt masurate atent, taiate in diferite forme geometrice si apoi cusute una de alta ca intr-un mozaic. Rezultatul este spectaculos. Am vazut atat de multe lucrusoare realizate dupa aceasta metoda fantastica si care iti pune imaginatia la lucru, incat nu am rezistat provocarii de lucra si eu ceva. Fata mea de perna este simpla, realizata din bumbac bleomarin si alb cu masinute, preferatele puiului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu