Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Extrageri Giveaway !!!

Deoarece ieri au luat sfarsit concursurile mele, astazi voi anunta castigatorii.
Incep cu Giveaway-ul desfasurat in perioada 26.11-16.12.2011. Mentionez ca desi nu au fost cu adevarat indeplinite conditiile concursului, am considerat like-urile date pozei concursului ca fiind share pe wall-ul lor. Iata lista celor ce ma urmaresc prin GFC pe blog si sunt fani ai paginii mele de facebook, si au dat like sau share la concurs:
1. Cerasela Trifan
2. Decorpaper
3. dia.daria
4. Dina Alina
5. Dufour Viorel
6. Ghionoiu Bogdan
7. Lori
8. Radu Andreea
9. Raluca CÎRSTEA
Numarul ales a fost 7.Lori . Felicitari !!!






Din pacate la cel de-al doilea concurs, pe pagina de facebook nu am gasit nici un comentariu, deci nu s-a inscris nimeni, iar prin GFC noii prieteni au fost din afara Romaniei, iar concursul nu le-a fost adresat lor.

2 comentarii:

  1. felicitari, Lori! cred ca am ratat concursul de pe facebook...sorry1 poate la urmatoarele! Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos de premiu...abia ii astept...pupici si la mai multe concursuri :P

    RăspundețiȘtergere