Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Giveaway de Craciun

Inspirata de http://www.to-sew-with-love.com/p/christmas-giveaway.html si din dorinta de a darui ceva lucrat de mine, am sa incerc un nou Giveaway mai putin complicat .
Conditii de participare : sa fiti fan al paginii de facebook My Handmade Creation ( http://www.facebook.com/pages/My-handmade-creation/232217163508079) si sa dati share pe wall-ul vostru la imaginea concursului sau sa va alaturati prietenilor acestui blog ( My handmade creation ) prin Google Friend Connect.
Castigatorii vor fi alesi cu www.random.org. Durata concursului de astazi 26.11.2011 pana pe 16.12.2011.
Premiul, acesti cercei  Mos Craciun.
Mult succes.

4 comentarii:

  1. ma voi inscrie si eu! daca doresti, si eu am un giveaway in curs, dar pt Mos Nicolae!
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=290413014332993&id=246733432034285&notif_t=feed_comment

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca ma inscriu. Cred ca de cand te-am descoperit ma inscriu mereu sperand sa port ceva lucrat de tine. Spor la munca.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc! uite, ma inscriu si eu la tine
    GFC: dia.daria, Fb: Made by Adnia
    sunt prima inscrisa...sau nu gasesc eu comentariile anterioare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai cerut comentarii, am vazut la ultimul concurs ca nu sunt prea vorbareti oamenii :)). Doar sa imi fie prietenii prin GFC sau fani facebook si sa dea like si share la poza de pe facebook. Unii au dat doar like, altii doar share :( ... I-as lista pe toti la tragerea la sorti, macar de sarbatori sa nu mai tinem cont de reguli. Chiar mi-ar face mare placere ca in seara de Craciun cerceii mei cu mosul sa fie purtai de cat mai multe persoane. Eu deabia astept sa ii port. :)

    RăspundețiȘtergere